Василівська громада
Одеська область, Болградський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

До відома депутатів районної ради, сільських, селищних рад, посадових осіб місцевого самоврядування!

До відома депутатів районної ради, сільських, селищних рад, посадових осіб місцевого самоврядування!

Категорія: Новини 

Дата публікації 

Перегляди: 12149

unnamed-f5d59c0f6371ecc71afd5d201997d9ee Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» в 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року розпочато другий етап подання та оприлюднення декларацій згідно Закону України «Про запобігання корупції».

Підпунктом б пункту 1 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 р. №1700-VII, депутати місцевих рад визначені суб'єктами декларування. Пунктом 1 статті 45 цього ж Закону, суб'єкти декларування зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Зазначення в декларації завідомо надостовірних відомостей може тягнути за собою дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

Адміністративна відповідальність наступає за умисне зазначення недостовірних відомостей в декларації, починаючи з розходжень на 100 мінімальних заробітних плат – 137 800 гривень.

Покарання: від 1 000 до 2 500 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 17 000 до 42 500 грн.).

Кримінальна відповідальність наступає за неподання декларації взагалі або умисне зазначення недостовірних відомостей в декларації, починаючи з розходжень на 250 мінімальних заробітних плат – 344 500 гривень.

Покарання: від 2 500 (42 500 грн.) до 3 500 (59 500 грн.) неоподаткованих мінімумів доходів громадян обо громадські роботи на строк від ста п'ятдесяти до двохсот сорока годин, або позбавлення волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Законом України від 11 липня 2002 року №93-IV «Про статус депутатів місцевих рад» визначено, що депутат місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) є повноважним і рівноправним членом відповідної ради – представницького органу місцевого самоврядування. Разом з цим, статтею 16 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Для реєстрації та входу до системи декларування НАЗК суб'єкту декларування необхідно отримати електронний цифровий підпис до початку подачі декларації.

Порядком застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452 передбачено, що надання АЦСК ІДД ДФС послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) здійснюється через відповідальну особу, визначену окремим розпорядженням голови такої ради.

Для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідні наступні документи:

- заповнена та підписана Реєстраційна картка встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

- копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

- копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

- копія картки платника податків, засвідчена підписом власника.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.
Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.

Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. 

Представництво Акредитованого центру сертифікації ключів в Житомирській області знаходиться в приміщенні ДПІ у м. Житомирі 10014, м. Житомир, пл. Перемоги, буд. 2, 1-й пов., каб.102, за телефоном: (0412)413-899

Графік роботи:

понеділок-четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год 45 хв.;

п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год 45 хв.

 

Звертаємо Вашу увагу, що суб'єкт декларування несе персональну відповідальність за неподання документів для отримання електронного цифрового підпису та несвоєчасне подання електронної декларації.

 

Згідно із статтею 49 Закону України «Про запобігання корупції», органи місцевого самоврядування зобов'язані перевіряти факт подання декларацій суб'єктами декларування та у випадках неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій інформувати НАЗК у встановлений законом термін.

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь