Василівська громада
Одеська область, Болградський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ інспектора з праці відділу правового забезпечення виконавчого комітету Василівської сільської ради

Дата: 21.05.2021 13:27
Кількість переглядів: 83

Додаток 25

До розпорядження

від 11.03.2021 р. №

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

інспектора з праці відділу правового забезпечення виконавчого комітету Василівської сільської ради

1. Загальні положення

1.1. Інспектор з праці відділу правового забезпечення виконавчого комітету Василівської сільської ради (далі – інспектор з праці) призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою. Інспектор з праці призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою з дотримання вимог Кодексу законів про працю України.

1.2. Інспектор з праці підпорядковується безпосередньо начальнику відділу правового забезпечення.

1.3. Посада Інспектора з праці статтею 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» віднесена до 7 категорії посад. Особі, яка обіймає зазначену посаду згідно із статтею 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» може бути присвоєно 15 ранг посадової особи місцевого самоврядування (відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).

1.4 В своїй діяльності інспектор з праці керується Конституцією і законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, Положенням про відділ правового забезпечення, цією посадовою інструкцією та іншими нормативно-правовими актами.

1.5. Встановлюються кваліфікаційні вимоги відповідно до законодавства.

                                                               2. Завдання та обов’язки

З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, інспектор з праці:

2.1. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.

2.2. Здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

2.3. Здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування.

2.4. Складає у випадках, передбачених законом, протоколи про адміністративні правопорушення.

2.5. Видає в установленому порядку юридичним особам, та фізичним особам, які використовують найману працю, обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства.

2.6. Забезпечує роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень, визначених положенням про виконавчий орган, та запобігання можливим його порушенням.

2.7. Накладає у порядку, визначеному законодавством, штрафи за порушення законодавства, повноваження зі здійснення державного контролю за яким віднесені до повноважень виконавчого органу.

2.8. Здійснює фіксацію процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки.

2.9. Звітує про виконання покладених на виконавчий орган завдань за формою та у строки, визначені Держпраці.

2.10. Подає до Держпраці чи її територіальних органів матеріали та організаційно-розпорядчі документи, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань.

2.11. Бере участь в організації проведення та/або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю.

2.12. Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до його компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД.

2.13. Аналізує стан та тенденції додержання законодавства про працю у межах території відповідної ради та вживає заходів до усунення недоліків.

2.14. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

2.15. Постійно інформує населення про стан здійснення делегованих повноважень.

2.16. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень;

2.17. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

2.18. Забезпечує захист персональних даних, доступ до яких отримано у ході здійснення повноважень.

2.19. Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань реалізації делегованих повноважень у сфері здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, керівнику виконавчого органу та Держпраці.

2.20. Проводить моніторинг проблемних питань реалізації державної політики у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю, готує та подає Держпраці пропозиції щодо їх врегулювання.

2.21. Проводить моніторинг стану дотримання законодавства про працю, у тому числі у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці.

2.22. Бере участь у інформаційно-роз’яснювальних кампаніях щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників.

2.23. Співпрацює з іншими виконавчими органами відповідних рад щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції.

                                                                        3. Права

Інспектор праці має право:

3.1. Безперешкодно, без попереднього повідомлення здійснювати інспекційні відвідування.

3.2. Під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, передбачених чинним законодавством, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця.

3.3. Ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію / відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об’єктом відвідування їх копії або витяги.

3.4. Наодинці або у присутності свідків ставити керівнику та/або працівникам об’єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення.

3.5. За наявності ознак кримінального правопорушення та/або створення загрози його безпеці залучати працівників правоохоронних органів.

3.6. На надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування.

3.7. Отримувати від державних органів інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування.

3.8. Проводити аналіз стану дотримання законодавства про працю та надавати рекомендації щодо його застосування.

3.9. За дорученням керівництва представляти раду в державних та громадських установах при розгляді питань трудових відносин та соціального партнерства.

3.10. Запитувати та отримувати інформацію, необхідну для виконання службових обов’язків.

3.11. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу правового забезпечення.

3.12. Брати участь, за дорученням начальника відділу правового забезпечення, голови сільської ради у нарадах, зборах, засіданнях з питань, пов’язаних з виконанням функціональних обов’язків.

                                                         4. Відповідальність

Інспектор праці несе відповідальність за:

4.1. Невиконання, несвоєчасне, неякісне або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків, передбачених цією інструкцією.

4.2. Бездіяльність або невикористання наданих йому прав.

4.3. Порушення, вчинені в процесі здійснення своєї діяльності.

4.4. Порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

4.5. Порушення Загальних правил поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження.

                                                5. Взаємовідносини за посадою

5.1. Інспектор з праці готує документи індивідуально або спільно з іншими працівниками органів виконавчої влади в установлені законодавством терміни.

5.2. Взаємодіє та співпрацює з виконавчим комітетом сільської ради, Головним управлінням Держпраці в Одеській області, виконавчими органами ради щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції.

 

З посадовою інструкцією ознайомлений         

Інспектор з праці відділу правового забезпечення

виконкому  Василівської сільської ради               ________         _____________

  

«___» ___________2021 р.    

 

Секретар сільської ради                                   Ганна ІВАНОВА

                                                      

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь