editor
19 вересня 2022 року за участю першого заступника начальника Болградської РВА Дениса Байлука та начальника управління соціальної захисту населення Болградської РВА Олександра Рожкова проведено засідання комісії щодо прийняття рішення про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
На засіданні було розглянуто 4 заяви непрацюючих малозабезпечених осіб та осіб з інвалідністю з Болградського району. Членами комісії одноголосно прийнято рішення надати їм одноразову матеріальну допомогу у розмірі 50% від прожиткового мінімуму для непрацездатної особи.
Нагадаємо, відповідно до Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 р. за № 256 проводиться виплата одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (далі – допомога).
Допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та/або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» і «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Допомога надається районними органами соціального захисту населення один раз на рік у розмірі 50 відсотків установленого законом на дату звернення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, у межах передбачених у законі про Державний бюджет України на відповідний рік бюджетних призначень для головного розпорядника коштів на виплату допомоги.
Також нагадуємо, що з 1 липня 2021 року заяви з необхідними документами для отримання допомоги приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.