Василівська громада
Одеська область, Болградський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Василівської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на території Василівської сільської ради»

Дата: 13.06.2024 13:32
Кількість переглядів: 180

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення Василівської сільської ради

 

«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на території Василівської сільської ради»

           Аналіз регуляторного впливу розроблено на виконання та з дотриманням вимог статті 8 Закону України від 11.09.2003 № 1160- IV« Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004№ 308( зі змінами).

           Відповідно до ст.10 Податкового кодексу України (надалі – Кодекс) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки віднесений до місцевих податків, який місцеві ради обов’язково установлюють в межах граничних розмірів, передбачених ст.265 Кодексу.

        Платники податку: юридичні та фізичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

        База оподаткування: загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в том числі його часток.

Ставки податку:

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Відповідно до ст.266 Кодексу ставки податку для  об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської ради у розмірі, що не перевищує 1,5відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1січня звітного(податкового) року, за 1квадратний метр бази  оподаткування.

Відповідно до запропонованого проекту регуляторного акту,  ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості та розмір пільг встановлюються відповідно до Додатку 1 та 2 проекту рішення.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання:

згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється до 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). У іншому разі норми відповідного рішення сільської ради застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Відповідно до пункту 12.3.5. у разі якщо до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування місцевих податків та зборів, сільська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки та збори справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких місцевих податків та зборів.

 

Причини виникнення проблеми:

У  разі  неприйняття рішення,  податок  на  нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки буде справлятись по мінімальних ставках, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок будуть не профінансовані цільові програми: соціальні, економічні, екологічні, розвитку підприємництва.

Підтвердження важливості проблеми:

            Важливість проблеми при затверджені місцевих податків та зборів полягає в необхідності наповнення  бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати  податків на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення її інфраструктури. Станом на 01.01.2024р. на території Василівської сільської ради обліковано 12  платників податку на нерухоме майно юридичних осіб;

-  також  з введенням в дію наказу Міністерства економіки України від 16.05.2023 № 3573 «Про затвердження національного класифікатора НК 018:2023 та скасування національного класифікатора НК 018:2000», з метою дотримання вимог чинного податкового законодавства в частині справляння плати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

   Кодексом визначено платників податку:  фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України). При цьому, окремо не розподіляються фізичні особи на громадян і фізичних осіб-підприємців.  Тобто, до цієї групи платників віднесено як громадян, так і фізичних осіб-підприємців. Відповідно  до підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючими органами. Податкове  повідомлення-рішення відповідно до підпункту 266.7.2 пункту 266.7 статті 266 Кодексу контролюючі органи надсилають (вручають) платнику податку за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня року, що наступає за базовим податковим (звітним) періодом (роком). Тобто,  фізичні особи податок за 2023 рік на рівні 246,3тис.грн. (прогноз) будуть сплачувати у 2024 році.  Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня 2024 року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням  об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, установленою в порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу. Прогнозні надходження в сумі 823,9тис.грн. від сплати податку юридичними особами надійдуть у 2024 році. Станом на 01.01.2024р. обліковано платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у кількості 247 осіб. Доходи від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у 2023 році склали 1 329,8 тис. грн, у т.ч. податок на нерухоме майно сплатили юридичні особи на суму 204,5 тис. грн.,  фізичні особи на суму 1125,3тис. грн.  

 

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава.

Органи місцевого самоврядування

+

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

 Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією сільської ради.

  Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України:

Якщо сільська рада у термін до 15 липня не прийняла та не оприлюднила рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів.

2. Цілі державного регулювання

Проект регуляторного акта  спрямований на розв’язання проблем, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу в цілому, основними цілями регулювання є:

- встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання;

- встановити пільги щодо сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;

- здійснити планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки при формуванні бюджету;

- забезпечити додаткові надходження до бюджету, з метою забезпечення фінансування цільових програм;

- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування;

- забезпечити дотримання  вимог Податкового кодексу України що до  місцевих податків і зборів.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1.Під час розробки проекту регуляторного акта було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей.

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не прийняття запропонованого регуляторного акта

Наслідком є:

-  не відповідальність до вимог чинного законодавства ( не використовується національний  класифікатор будівель і споруд НК 018:2023);

- не дотримання норм Податкового Кодексу України;

- втрата бюджету громади у сумі 1170,3 тис. грн., що обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Це пов’язано із зростанням заробітної плати працівників бюджетної сфери, підвищенням тарифів на енергоносії.

Відсутня процедура прийняття регуляторного акту.

 

Альтернатива 2

 Прийняття запропонованого регуляторного акта

Застосування альтернативи є найбільш прийнятною:

- дотримання вимог чинного законодавства ( ставки податку приведені у відповідність  національного класифікатора будівель і споруд НК 018:2023);

- дотримання норм Податкового Кодексу України (ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності  юридичних осіб  встановлюються на рівні ставок 2024року,  розмір фізичних осіб  для об'єктів нежитлової нерухомості зменшиться;                                           

  - прогнозні  надходження від сплати податку на 2025 рік складатимуть 1170,3 тис. грн.,

- дотримана процедура прийняття регуляторного акту.

 

 

2. Оцінка  вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачені

-  не відповідальність до вимог чинного законодавства України ( не використовується національний  класифікатор будівель і споруд НК 018:2023);

- не дотримання норм Податкового Кодексу України;

- суттєве ускладнення  фінансування програм економічного та соціального розвитку громади в повному обсязі.

 

Альтернатива 2

- Забезпечує досягнення цілей повною мірою;

отримання  вимог чинного законодавства України ( ставки податку приведені у відповідність  національного класифікатора будівель і споруд НК 018:2023);

-  дотримання норм Податкового Кодексу України;

- збільшення надходжень до сільського бюджету (прогнозні надходження від сплати податку на 2025 рік складатимуть 1170,3 тис.грн.,

- фінансування програм економічного та соціального розвитку громади.

Зменшуються втрати місцевого бюджету, а саме зменшується розмір податкових пільг.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

  • сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України;
  • скорочення витрат платників податків.

- не дотримання  вимог чинного законодавства (не використовується національний  класифікатор будівель і споруд НК 018:2023).

 

Альтернатива 2

- дотримання вимог чинного законодавства України ( ставки податку приведені у відповідність  національного класифікатора будівель і споруд НК 018:2023).

 

- збільшення витрат коштів на сплату податку не великої частки громадян, що буде здійснюватися на підставі рішення Василівської  сільської ради.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Розрахункова кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, складає 12 осіб:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Розрахункова кількість суб’єктів господа-рювання, що підпадають під дію регулю-вання,  одиниць*

0

0

0

 

   12

 

12

Питома вага групи в загальній кількості, відсотків

 

 

 

100

100

Оскільки відповідно до податкового законодавства податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується до того місцевого бюджету, на території якого розташовані об’єкти нерухомості, до кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта.

 

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:

4 – цілі прийняття проекту регуляторного акта, які  можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде).

3 – цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться,  деякі важливі та критичні її аспекти залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття проекту регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

 

 

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал резуль-тативності

(за 4-х бальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

1

2

3

Альтернатива 1

1

- Не враховуються зміни в чинному законодавстві України (не використовується національний  класифікатор будівель і споруд НК 018:2023);

- з 01.01.2025р. негативний вплив на території Василівської сільської ради, як що  не встановлено нові розміри пільг податку, відповідно не недоотримання додаткових надходжень.

Альтернатива 2

3

Цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою. Ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних і  юридичних осіб, установлюються з повним дотриманням вимог Кодексу диференційовано залежно від типів таких об'єктів нерухомості. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податку. Очікувані надходження зі сплати податку – 1170,3 тис. грн, що надасть можливість профінансувати соціально важливих місцевих програм.

 

Позитивним наслідком прийняття проекту рішення є врегулювання вимог податкового законодавства щодо визначення об’єктів оподаткування у відповідності до Класифікатору будівель і споруд 018:2023, дотримання норм Податкового Кодексу України та отримання надходжень до місцевого бюджету. При зростанні розміру мінімальної заробітної плати у 2025 році розмір суми податку незначно зросте в порівнянні з 2024 роком. Додаткового фінансування, введення в дію запропонованого регуляторного акта не потребує з бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів, але потребує часових витрат суб'єктів господарювання, які мають у власності об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які підлягатимуть оподаткуванню, на розрахунок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, ведення обліку та надання податкової звітності. У результаті досягнення визначених цілей буде отримано загальний позитивний ефект від запровадження даного регуляторного акта (надходження від податку на нерухоме майно становитиме 1170,3 тис. грн.) Для юридичних та фізичних осіб – платників податку впровадження даного регуляторного акта передбачає незначне збільшення витрат на сплату податку (збільшення розміру мінімальної плати). На даний час немає об’єктивних обставин, які б перешкоджали впровадженню та виконанню вимог цього регуляторного акта органами влади, фізичними і юридичними особами, запровадження регуляторного акта непередбачає заподіяння шкоди у наслідку його дії.

 

 

 

5. Механізми та заходи,

які забезпечать  розв’язання визначеної проблеми

     Основним завданням запропонованого проекту рішення є зміцнення ресурсної бази місцевого бюджету та упорядкування відносин між органом місцевого самоврядування, фіскальною службою та платниками податку, суб’єктами господарювання з питань сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. З метою реалізації поставленого завдання пропонуються наступні способи:

- встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Василівської сільської ради;

- встановити пільги для фізичних та юридичних осіб;

- забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його розміщення на офіційному сайті Василівської сільської ради офіційному веб-сайті Василівської сільської ради в мережі Інтернет (vasylivskagr.gov.ua) в розділі «регуляторна політика»);

    При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проекту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку. Механізм дії запропонованого регуляторного акта спрямований на безпосереднє розв’язання визначеної проблеми, а саме:

− податок на нерухоме майно сплачується фізичними та юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості;

− для фізичних осіб − платників податку, загальна площа об’єкта житлової нерухомості не оподатковується: для квартири/квартир − до 60 кв. метрів включно; для житлового будинку/будинків − до 120 кв. метрів включно та для різних видів житлової нерухомості(квартири та будинки) до 180 кв. метрів. Така пільга надається один раз за базовий податковий (звітний) період. Зазначена пільга не поширюється на об’єкти житлової нерухомості фізичних осіб, які використовують їх з комерційною метою ;

− встановлення запропонованих ставок податку за 1 кв. метр загальної площі об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості фізичних та юридичних осіб - для об’єктів житлової нерухомості 0,03 -1відсотка від розміру мінімальної заробітної плати, для об’єктів нежитлової нерухомості 0,3 -1,5 відсотка від розміру мінімальної заробітної плати з урахуванням пільг, які додаються до цього регуляторного акта та   які забезпечать рівне для всіх платників податку конкурентне середовище та дадуть змогу наповнювати місцевий бюджет. Організаційні заходи для впровадження регулювання - розробка проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Василівської сільської ради», обговорення його на засіданнях робочої групи з дотримання принципів державної регуляторної політики ;

- оприлюднення проекту рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної території Василівської сільської ради »  з метою отримання зауважень та пропозицій;

- затвердження проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки території Василівської сільської ради»  на засіданні сесії Василівської сільської  ради;

- оприлюднення даного регуляторного акта у друкованих засобах масової інформації;

- здійснення моніторингу надходжень до місцевого бюджету коштів від цього податку.

Таким чином, впровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства, як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у тому числі нерезидентами, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, та громадянами, що сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у порядку та на умовах, визначених Кодексом і цим регуляторним актом.

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Податок не є новим, тому додаткових витрат бюджету на впровадження та адміністрування регулювання не передбачається. Але розмір втрат бюджету залежить від того, чи будуть встановлені нові ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та  встановлені нові пільги для фізичних та юридичних осіб.

      Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток 2 до аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва)).

 7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

            Рішення набирає чинності з початку бюджетного періоду, топто з 01.01.2025, та діє протягом року, з можливістю внесення змін до нього та його відміни в разі змін у чинному законодавстві.

             8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог нового регуляторного акта забезпечить надходження до бюджету громади коштів для виконання заходів, передбачених цільовими програмами.

До кількісних показників належать: чисельність платників податку, на яких поширюється дія регуляторного акта, та суми коштів від його сплати.

Крім кількісних показників до вигод належить забезпечення фінансування місцевих програм за рахунок збільшення надходжень коштів до бюджету громади від сплати податку.    

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

 

№ з/п

Показник

У разі прийняття  рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2025 рік»

Ставка,%

 

Очікуваний обсяг надходжень

1

Надходження до бюджету міста коштів від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тис. грн):

0,03-1,5%

1170,3

2

 

Кількість платників податку, на яких поширюватиметься регуляторний акт, осіб:

 

 

2.1

- юридичні особи;

12

2.2

- фізичні особи

235

3

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання, пов'язаний з державним регулюванням

високий

             

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

      Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися в терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами:

- базове відстеження буде проводитися до дня набуття чинності регуляторним актом з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта;

- повторне відстеження буде проводитися через рік з дня набрання чинності регуляторного акту, але не пізніше, ніж через два роки з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей, тобто встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Податкового кодексу України.

      Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися відповідальними за підготовку – фінансовим відділом Василівської сільської ради шляхом аналізу статистичних даних щодо чисельності платників податку та надходження коштів до бюджету сільської територіальної громади.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                            Петро БОЙЧЕВ                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТ

Малого підприємництва (М-Тест)

          1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено  відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта.

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

Робочі наради, зустрічі, консультації по телефону, онлайн опитування

10

Ознайомлення підприємців з проектом регуляторного акта. Визначення доцільності ухвалення регуляторного акта з урахуванням  надання пропозицій з його удосконалення, розрахунків витрат суб’єктів на виконання вимог регулювання.   

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

 кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 12 (одиниць),

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив  100 (відсотків)

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

            Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури. Прийняття цього регуляторного акта не передбачає утворення нового виконавчого органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва, що виникають унаслідок дії регуляторного акта.

з/п

Витрати

На 2025 рік

 

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання  та приладів, сервісне обслуговування, навчання/під-вищення кваліфікації персоналу тощо, грн.

Цей податок не є новим і  не передбачає витрат на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

2

Витрати, пов’язані з ознайомленням з вимогами державного регулювання, грн.; 

0,25год*46,76грн= 11,69

Розмір мінімальної заробітної плати на 2025р (прогноз) -8370грн, кількість робочих днів – 269, кількість робочих годин - 2152 годин, у погодинному розмірі на 2025 рік – 46,76 (8370грн./179год/міс)

 

11,69

3

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/ обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн.

Податок не є новим, додаткових витрат не передбачено

4

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн.

Податок не є новим, додаткових витрат не передбачено

5

Витрати, пов’язані з наймом додаткового персоналу, грн.

Податок не є новим, додаткових витрат не передбачено

6

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5), грн.

11,69

7

Кількість суб’єктів господарювання малого підприємництва, на які буде поширено регулювання, одиниць

 

12

8

Витрати суб’єктів малого господарювання підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 6 х рядок 7), грн.

140,28

 

9

Інші процедури

Касове обслуговування банку

(сплата податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки)

Юридичні особи

Фізичні особи

 

 

 

 

 

10*2міс=20грн

 

 

10

Кількість суб’єктів господарювання малого підприємництва, на які буде поширено регулювання, одиниць

Юридичні особи

Фізични особи

 

 

 

12*20=240грн

 

11

Сумарні витрати суб’єктів малого господарювання підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 8 + рядок 10), грн.

380,28

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

 

4.Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

з/п

Показник

2025 рік

1

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання, грн.

380,28

 

2

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва, грн.

0

3

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання, грн.

380,28

сума пунктів 1 та 2 таблиці

 

5.Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

            Податковим кодексом України визначаються об’єкт, база оподаткування, податковий період, порядки обчислення суми податку, обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування, строк, порядок сплати податку та інші обов’язкові елементи податку й повноваження органів місцевого самоврядування щодо його встановлення.

Цей податок не є новим. При його запровадженні для суб’єктів малого підприємництва на законодавчому рівні вже застосовано коригуючі (пом’якшувальні) заходи.

      Також не є об’єктами оподаткування об’єкти нежитлової нерухомості, що використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, які провадять діяльність у малих архітектурних формах та на ринках.

     

 

 

Сільський голова                                                                            Петро БОЙЧЕВ                                             

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних